how to use ipanel online | cara bagaimana untuk menggunakan ipanel online survey

http://my.ipanelonline.com

 Kat sini terdapat laman web yang sanggup membayar orang-orang yang mengambil peluang untuk menjawab survey. Syarikat survey ni biasanya syarikat besar yang menjalankan penyelidikan dan pendapat orang ramai bagi mengeluarkan produk2 baru di pasaran. 

 Setiap survey akan di bayar atau ada juga yang memberikan voucher untuk pembelian. Kat sini akan diterangkan survey yang bayar dalam bentuk cash.

Ipanel online Malaysia

         Ipaneonline ni program untuk jawab survey. Syarikat ipanelonline ni dari china. diorang ni kerja untuk buat research/penyelidikan untuk capture product/merangka barang baru, cari market baru dan macam2 maklumat.jadi kita,dapatkan duit dengan  bekerja buat survey online . dalam survey ni ada quota untuk survey. contohnya satu survey untuk 10000 org dari malaysia n mungkin 700 dari setiap negeri.So kalau bukak ari2 so tau la ada survey baru dan cepat2 buat. Orang yang cepat dapat rewarding point.reward point pulak dari 100-2000point. 100 point sama dengan Rm 1. Amek masa tak lama pun buat survey ni.Kalau lambat dia akan tulis quota penuh, pengambilan sample penuh n sebagainya. Buat survey online ni kita bole buat dalam macam2 bahasa. pilih la yang mana paham pun english ke,melayu ke,chinese ke.


        Duit akan dimasukkan pada akaun paypal kita n kita bole request point serendah 5ringgit bersamaan 500point. biasanya proses transfer duit amek masa 1-2 hari. Nak bukak akaun paypal ni senang je. Bukak https://www.paypal.com/my/webapps/mpp/home tak de charge pun. free je. Amek personal account. link kan kad kredit / kad debit dengan akaun paypal.
ikut je instruction paypal InsyaAllah akan jadi. Duit dari paypal kita bole keluarkan bila2 masa. masuk ke dalam akaun kad kredit / kad debit kita. Suggestion paling baik linkkan RHB debit kad dengan paypal. bole jugak guna mana-mana debit kad bank-bank lain atau boleh juga guna debit kad maybank yang ada gambar cherry tu.

Kita akan dapat point refferal klu perkenalkan kat orang. Insyallah buat iPanel ni bole tambah pendapatan.

So korang boleh cuba untuk active kan account dengan klik kat bawah ni :

http://my.ipanelonline.com/register?inviter_id=1517294

tapi pastikan anda buat akaun paypal dulu.

Dan kalau teman-teman nak tahu kenapa kita perlu masuk Ipanelonline ni jom baca bawah ni

Kaji selidik Online membuat cadangan dan pendapat anda dianggap penting!

Mempengaruhi Persatuan dan Orang:
① Membantu pengilang dan syarikat-syarikat meningkatkan kualiti produk dan sikap perkhidmatan
② Benar pendapat peribadi dan syarikat-syarikat bantuan cadangan atau organisasi perkhidmatan tahu tentang keperluan pengguna terhadap produk atau perkhidmatan tertentu yang menjadikan mereka sewajarnya mempertimbangkan pendapat mereka dalam pembangunan, reka bentuk dan peningkatan produk untuk memaksimumkan kepuasan mereka.
③ accuracy menjawab kaji selidik menjejaskan hasil daripada membuat keputusan dan kualiti produk dan perkhidmatan yang digunakan oleh pengguna;
④ Mana-mana kaji selidik untuk anda, keluarga dan rakan-rakan anda untuk membuat kehidupan yang lebih baik.

0 ulasan: